Zoeken
Den Bosch [regio Zuid] wint Elektrisch Vervoer Award
| Printerversie |
![]() |
............................![]() |
| Gemeente zet in op o.a. op deelauto's en uitbreiding van laadpunten. |
Wethouder Ufuk Kâyha: 'Met de wijklaadplannen is duidelijk waar wij de komende 10 jaar laadpunten [laten] neerzetten voor eigen vervoer en deelvervoer. Ook in de gemeentelijke parkeergarages komen laadpunten'.









.jpg)
